Click here for Myspace Layouts

Sunday, November 28, 2010

Pergi tengok kakak sedara sakit....... (sad)

hhuuwaaa........


mmg sedih.......
ary ney saya pergi tgok kakak sedara saya sakit ape ntah......
doktor kata penyakit SLA....
saye pown ta tahu penyakit ape tu........
tapi apa yg saya tahu adalah dye kene tebuk lubang at pipi dye.......
mmg sedih lol........ :(
saya sendiri tengok own sedih... apa lagi ibu n bapa diorang...........
n doktor ckp dye kene tebuk lunag at pinggang dye plop.....
sebab buah pinggang dye ta wape OK.........
aadduuii!!!!!!!!
saye mmg da ta tahan na nagis da mase tu,.........
tapi saya juz tahan je..........:(
hhuuwawwaa.......
so, smpai sini je la dulu saya cerite nye........
cuz saya pown da penat ni.......
heheheheh harap sume org yg membaca nye boleh la tolong doa kan moga2 dye cepat sembuh.......
:(........
salam..............

No comments:

Post a Comment