Click here for Myspace Layouts

Thursday, June 30, 2011

Pergi Hantar Abang Belajar (kat IPOH)

Jeng3..........
haii sumerr.......wahhhh gituuu!!! kuang3....
 hmm....
 pergi hantar abang blajarr kat ipoh...
dia masuk KPTM.... hm... sedihhh raseer.... ye la... skarang nie tngal aku ngan adik aku jerr..
2 org jerr la tngal... :(
hm.. ok la2.... mehh na citer niee...
maseerr ary ahad pergi hantar abang kat ipoh.. kiteowg pergi 5 orang jer.. my parents,aku,abang aku(yang pergi belajar),ngan adik comel aku...
hari ahad tu pergi lam kul 8.00 kiteowg bertolak dari rumah.. pergi bank kejap ambik duit.. pastu g buat post aperr ntah.... tok tek3...... dah lebih krang kul 11.00 la cmtu....
pastu kiteowg pun g la............. BROOMM2......
smpai la.... eh eh jp2.. maserrr hari ahad tu kiteowg x pergi ipoh la.. kiteorg pergi kat rumah PAK NGAH kiteorg......heheheh.. salah type.... rumah PAK NGAH kiteowg kat ULU YAM kerr kat manerr ntah.. heheh.. maserr tu smpai kt rumah dia dah nk dekat mlm gk arr... huh!!!!1 gilerr aper...
smpai lenguh punggung2 aku duk jerr lom keterr tuu.. heheh
kiteowg tidur la kat umah PAK NGAH....



Keesokan harinya, kita org bru la berangkat kat ipohh...... jeng3....
huh!!! excited sanad2... hehe perjalan dari rumah PAK NGAH ke ipoh x la jauhh sangatt.. lebih kurang 3 tau 2 jam cm tu la...... 
BROMMM2........ pastu cmpai la...
huh!!! Sebenarnya kiteowg pun x tau jalan ke ipoh kat manerr... just berpandukan SIGNBOARD yg ada la... hehehh 
masee smpai tu parents aku suruh la cari dulu kat manerr terletaknya KPTM tu.... 
CARI punya la  CARI... tup3.... nampak la.......
huh!!! jmperr pun kun...
blwerr dah jmperr tu bagus la... skarang nk cari tmpat tidurr plakkk... cm nerr...
hmm...  kiteowg pun tidur la kat HOTEL....... HOTEL tu name DWJ HOTEL...
hotel tu nmpak cm bru bukak...
heheh


malam tu la.. kiteowg ddk kat hotell tu smbil dux bergelak ketawa... hahahah
mmg best glwerr arr... aku nan abg aku g beli barang la... hhmm.. beli makanan... perut laporr lerr... :) 
so, lepas mkn2 sumer2... trus mata rasa cm nak tertutup.. hahah nak tidoo la weeii!!!! ngantokk.. :) 

TIDO!! TIDO!! TIDO!!!...

plakk!!! dah pagii.....
pagi tu cpat2 la kmas2 barang nk check out dari hotel tuu... sbb dahh nk antar abg la  kat KPTM tuuu... :)
pastu naik la kerete.... BROOMM2.....
smpai la.......
bleweer dah smpai tu ALHAMDULLILAH lahh gituuu...
tngok owg pown cikit lagi la.. pastu my mom ajak mkan dulu la... makan kat kantin dia jerr.... dkat jerr la... tup2... blwerr aku tngah mkn tu ada something na kuarr... 
ooppsss!!!! aku nk buang air beso la... hehheh... pastu aku g la buang...
PREEAAKK!!!! lepas buang tu tetibe jerr kepala rasa pening perut pun x selesa.. dunn't know naperr...  pasatu parent's aku pun sumerr g la kat luarr...
parent's aku g la dartar abg aku.... ku dengan sakit2 sumerr niee.. g dux kat laen sbb aku rasa nk muntahhh... blerr rasa na mntah tu aku own g la kat blakang van wanerrr biru cerahhh.. Tetibee!!! BBLLLUUEEKKKK!!!!!!!!!!!!!!
aku mntah siott... sakit glwerr tekak aku... :( seeddihh ann...
pastu aku mkn la PANADOL.. yg ayah bagii..
aku ddk la lm keterr.... :) pastu siap la sumerr daftar2 abg aku....

lepas siap daftar tu nak pergi la pulak kat ASRAMA diaa..... g kat asrama dia dengan berpandukan peta yg dia bagii.....
smpai la..... lepas sampai tu kiteowg pun masuk la... masuk2... kemas2 skitt.. dia satu bilik tu ddk 4 owg.... abg aku laa...
pastu kiteowg g la cari brang2 yg diperlukan tuk abg aku ddk kat asrama...
lepas siap sumerr2... family aku pun tnggal la abg aku kat situu... 
hhmmmmm............. :( sedihhh tauu!!!!!!!!

pastu terus jerr la balikk kat KEMAMAN......... :) :(


p/s: sorry lau ada salah2 type... btw, sediiihh!!!

No comments:

Post a Comment